اخبار سایت
تصور کن اگر قرار بود هر کس به اندازه دانش خود حرف بزند چه سکوتی بر دنیا حاکم می‌شد - ناپلئون بناپارت
خانه / آموزش نرم افزار / آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام
آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام-کاور

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام

درود بر شما دوستان گرامی. در این آموزش که با عنوانآموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام از وب سایت دیجیتال آرت منتشر شده است، شما عزیزان را باچگونگی ثبت نام و عضویت در وب سایت Instagram اشنا خواهیم کرد.

مقدمه:

وب سایت اینستاگرام، سایتی در جهت اشتراک گذاری عکس ها و تصاویر میباشد که لازمه این کار عضویت در آن است. افراد مختلف با استفاده از گوشی و یا تبلت های خود که دارای سیستم عامل اندروید و ios هستند، پس از دانلود برنامه آن و نصب بر روی گوشی و یا تبلت خود قادر خواهند بود تا در این وب سایت یک اکانت ساخته و به عضویت آن در آیند و البته پس از ساخت اکانت قادر خواهند بود تا از طریق کامپیوتر شخصی نیز به سایت اینستاگرام مراجعه کرده و در اکانت ساخته شده فعالیت بنمایند. در این آموزش و آموزش های دیگر قصد داریم تا به نحوه و بررسی ثبت نام در این وب سایت و چگونگی اشتراک گذاری تصاویر آن بپردازیم. من علیرضا مقدم هستم. با من همراه باشید با:

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام

هر آنچه در ابتدا برای عضویت در این وب سایت بدان نیاز خواهید داشت:

1. گوشی موبایل و یا تبلتی که سیستم عامل آن اندروید و یا ios باشد.

2. برنامه مربوط به اینستاگرام

3. اتصال اینترنتی جهت ثبت نام

نحوه ثبت نام و عضویت در اینستاگرام

در ابتدا برنامه مربوط به اینستاگرام را دانلود کرده و بر روی گوشی و یا تبلت خود نصب نمایید. تصاویر این آموزش در گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید تهیه شده است.

در ابتدا اینترنت دستگاه خود را فعال نمایید. سپس به منوی اصلی موبایل و یا تبلت خود رفته و برنامه اینستاگرام را انتخاب و آن را باز کنید.

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام-1

اکنون از منوی اصلی برنامه بر روی گزینه Register with Email لمس کنید تا انتخاب گردد.

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام-2

نکته: در این آموزش ثبت نام از طریق Email آموزش داده شده است و در صورتی که قصد دارید ثبت نام را توسط اکانت فیسبوک خود انجام دهید گزینه Register With Facebook را انتخاب نمایید.

حال در صفحه گوشی پنجره ای جدید باز خواهد شد که حاوی گزینه های مربوط به آن و فیلد های مربوطه میباشد. این گزینه ها عبارتند از:

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام-3

1. Photo : با لمس این گزینه قادر خواهید بود تا تصویری از خود و با تصویری دلخواه را برای ساخت اکانت خود آپلود کرده و در پروفایل خود از آن استفاده کنید.

2. Username : در این فیلد باید یک نام کاربری برای خود در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که نام کاربری انتخاب شده باید نسبت به سایر افرادی که در این وب سایت ثبت نام کرده اند متفاوت باشد. پس از وارد کردن نام کاربری مورد نظر، این نام توسط وب سایت بر رسی شده و در صورتی که قبلا فردی از آن استفاده نموده است پیغامی برای شما ظاهر میگردد که مضمون آن اجبار در تغییر نام کاربری توسط شماست و باید نام کاربری دیگری برای خود انتخاب نمایید.

3. Password : در این فیلد یک رمز عبور (پسورد) برای اکانت در حال ساخت تعیین نمایید. توجه داشته باشید که از رمز ساده و تعداد پایین کارکتر استفاده نکنید.

4. با لمس این فیلد اطلاعات فیسبوک باز شده و میتوانید این اطلاعات را وارد نمایید. توجه داشته باشید که این کار الزامی نمیباشد.

5. name: در این فیلد باید نام خود و یا نام دلخواه خود را وارد نمایید.

6. Email : در این فیلد باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

7. Phone : در این فیلد میتوانید شماره موبایل خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که وارد کردن شماره موبایل الزامی نمیباشد.

پس از وارد کردن اطلاعات گفته شده دکمه Register را که در پایین این پنجره قرار دارد لمس کنید تا به مرحله بعد راه یابید.

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام-4

در این لحظه پیغامی به شکل زیر در صفحه ظاهر خواهد شد که برای تایید صحت ایمیل وارد شده میباشد. در صورت صحت ایمیل وارد شده بر روی دکمه Yes لمس کنید تا به مرحله بعد راه یابید.

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام-5

حال در صفحه نمایش پیغام Find Your Facebook Friends ظاهر خواهد شد. این پیغام برای پیداکردن دوستان فیسبوکی شماست که در اینستاگرام نیز عضو بوده و در آن فعالیت دارند.

در صورتی که قصد انجام این کار را دارید دکمه Find Your Facebook Friends را لمس نمایید و در صورتی که قصد رد کردن این پیشنهاد را دارید بر روی گزینه Skip لمس کنید تا به مرحله بعد راه یابید.

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام-6

در این مرحله دوباره پیغامی برای تایید نظر شما برای یافتن دوستانتان در فیسبوک و یا رد پیشنهاد ظاهر میگردد. میتوانید این پیغام را با لمس کردن دکمه Yes,Skip رد کنید و یا با لمس دکمه Find Friend دوستان خود را جستجو نمایید. با انتخاب گزینه مورد نیاز خود به مرحله بعد راه خواهید یافت.

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام-7

در این مرحله نیز پیغام Find Friend برای شما ظاهر خواهد شد. در این مرحله شما قادر خواهید بود تا دوستان خود را بوسیله دفترچه تلفن خود در اینستاگرام جستجو کرده و بیابید. در صورتی که قصد پیدا کردن دوستانتان به این روش را دارید گزینه Find Friends From Contacts را لمس کرده و اگر قصد رد کردن این پیشنهاد را دارید گزینه Skip را لمس نمایید.

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام-8

در پنجره جدید پیغام یافتن دوستان از طریق دفترچه تلفن دوباره تکرار خواهد شد. برای رد این پیشنهاد دکمه Yes, Skip را لمس نمایید و برای قبول این پیشنهاد و یافتن دوستان از این طریق دکمه Find Friend را لمس نمایید.

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام-9

در نهایت تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد که با لمس دکمه Done و انتخاب آن مراحل ثبت نام را با موفقیت تکمیل خواهید کرد و از این لحظه وارد محیط آن خواهید شد.

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام-10

برای خروج از اکانت ساخته شده ابتدا بر روی آیکون Profile لمس کنید و با باز شده آن کافیست گزینه OPTION (که توسط آیکون آن نمایش داده میشود) را لنتخاب کنید

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام-11

با باز شدن پنجره آن آخرین گزینه در این پنجره یعنی گزینه Log Out را انتخاب کنید تا از اکانت ساخته شده خارج شوید.

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام-12

امیدوارم از این آموزش که به بررسی ساخت اکانت در اینستا گرام پرداختیم نهایت بهره را برده باشید. تا آموزش قسمت بعد که به بررسی نحوه اشتراک گذاری عکس ها در اینستاگرام خواهیم پرداخت و باز هم در خدمت شما عزیزان خواهم بود، بدرود و موفق باشید.

درباره عليرضا مقدم

امیدوارم از آموزش هایی که اینجانب به عنوان یکی از آموزش دهندگان گروه آموزشی هنردیجیتال برای شما دوستان عزیز منتشر کرده ام بهره لازم را ببرید. با تشکر، علیرضا مقدم

۴۲۳ دیدگاه

  1. ممنون مطلبتون خیلی بدرد بخور بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*