اخبار سایت
در بین تمامی مردم تنها عقل است که عادلانه تقسیم شده، زیرا همه فکر می کنند به اندازه کافی عاقلند - رنه دکارت
خانه / سايت هاي اينترنتي / آموزش ساخت حساب ایمیل در هات میل

آموزش ساخت حساب ایمیل در هات میل

در این آموزش به شما نشان میدهیم که چطور میتوانید در سایت hotmail.com  حساب ایمیل بسازید و ایمیل بفرستید.

ابتدا به سایت Hotmail.com مراجعه کنید.

hotmail-1

همانند تصویر بالا بر روی نوشته Sign up now  کلیک کنید تا وارد صفحه مربوط به ثبت نام هات میل شوید.

حال به ترتیب همانند عکس زیر به توضیح تک تک فیلد های موجود میپردازیم

hotmail-2

1-در این قسمت باید اسم و نام خانوادگی خود را وارد کنید،به جای First اسم خود را بنویسید و به جای Last  نام خانوادگی خود را وارد کنید.

2-در این قسمت  اطلاعات مربوط به تولدتان را وارد کنید،به جای Month  ماه تولد،به جای Day  روز تولد و به جای Year   سال تولد خود را به میلادی انتخاب کنید.

3-در این قسمت جنسیت خود را مشخص کنید،Male  =مرد         زن= Female

4-در این قسمت آدرس ایمیل خود را انتخاب کنید،به طور مثال بنویسید sky2020467h  ،در این صورت آدرس ایمیل شما sky2020467h@hotmail.com  خواهد شد به جای @hotmail.com  میتوانید از @live.com  استفاده کنید.

5-در این قسمت رمز عبوری(پسورد) برای خودتان انتخاب کنید،توجه داشته باشید رمز عبور شما نباید از 8 کارکتر کمتر یا از 16 کارکتر بیشتر باشد.بعد از اینکه رمز عبور را نوشتید در فیلد پایینی به جای Reenter Password  دوباره رمز عبور انتخابی را عینا وارد کنید.

hotmail-3

1-اگر رمز عبور(پسورد) خود را فراموش کردید میتوانید با وارد کردن شماره تلفن خود یا وارد کردن یک ایمیل دیگر یا انتخاب سوال امنیتی آن را بازیابی کنید.در این قسمت کشور خود را انتخاب کنید و در کادر زیرین شماره تلفن خود را وارد نمایید.

2-اگر ایمیلی دیگری دارید بهتر است آدرس آن را در کادر نمایش داده شده وارد کنید تا اگر رمز عبور خود را فراموش کردید بتوانید آن را از طریق ایمیل دیگرتان بازیابی کنید.

3- اگر در قسمت قبل ایمیل دیگری نداشتید میتوانید بر روی نوشته Or choose a security question  کلیک کنید تا سوال امنیتی ایجاد کنید.از لیست نمایش داده شده یک سوال امنیتی انتخاب کرده و جواب آن را در کادر زیرینش وارد نمایید(این سوال را همیشه به یا داشته باشید)

4-از این قسمت میتوانید کشور خود را انتخاب کنید.

5-در این قسمت کد پستی خود را وارد کنید،اگر به پر کردن این قسمت تمایلی ندارید یک شماره مانند 12345 وارد کنید،این قسمت زیاد مهم نیست.

6-در این قسمت کد امنیتی نمایش داده شده را عینا وارد کنید.اگر کد ناخوانا بود بر روی New  کلیک کنید تا کد جدیدی نمایش داده شود.

hotmail-4

حالا باید بر روی نوشته I accept  کلیک کنید تا اکانت ایمیل شما ایجاد شود.

توجه:اگر مشکلی در ساخت ایمیلتان وجود داشته باشد بعد از کلیک بر روی I accept به صورت رنگ قرمز نمایان داده میشود،اگر آدرسی که برای ایمیلتان انتخاب کردید تکراری باشد با رنگ نارنجی کنار بخش مورد نظر نمایان میشود و شما باید به رفع مشکل اقدام کنید.

حال بعد از اینکه بر روی گزینه I accept  کلیک کردید و اگر همه چیز درست بود باید کمی منتظر بمانید تا به طور اتوماتیک وارد پنل ایمیلتان شوید.اگر صفحه زیر برای شما نمایش داده شد به معنی این است که شما با موفقیت ایمیلتان را ساختید.

hotmail-5

خب تا اینجا قادر خواهید بود تا حساب ایمیلی در hotmail.com  بسازید.

ولی برای دیدن ایمیلهای رسیده، همانند تصویر بالا بر روی نوشته Inbox  یا Go to Inbox  کلیک کنید.

hotmail-6

حال برای ارسال ایمیل همانند تصویر بالا بر روی نوشته New کلیک کنید تا ویرایشگر متن هات میل نمایش داده شود

hotmail-7

1-در این قسمت آدرس ایمیل شخصی که میخواهید به او ایمیل بفرستید را بنویسید

2-در این قسمت موضوع یا عنوان ایمیل را بنویسید

3-در این قسمت متن مورد نظرتان را بنویسید و در نهایت بر روی کلمه Send کلیک کنید تا ایمیل شما ارسال شود

تا اینجای کار شما میتوانید یک حساب ایمیل در هات میل بسازید و ایمیل مورد نظر خود را ارسال کنید ولی اگر میخواهید عکس یا فایلی نیز به همراه ایمیل خود ارسال کنید،بر روی نوشته Attachments کلیک کنید و فایل مورد نظر را ازسیستم خود انتخاب کرده و منتظر بمانید تا فایل به طور کامل آپلود شود

موفق باشید

درباره محمدرضا مقدم

خوشحالم که از وب سایت آموزشی دیجیتال آرت دیدن میکنید

۳۴ دیدگاه

  1. سلام چجوری با هات میل ورد بفرستیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*