اخبار سایت
سواد از طریق خواندن به دست نمی آید، بلکه در اثر اندیشیدن به آنچه مطالعه کردیم حاصل می شود - کارل هیلتی
خانه / آموزش های کاربردی / آموزش برگرداندن (اضافه کردن) Addon Bar در فایرفاکس ۲۹
آموزش برگرداندن (اضافه کردن) Addon Bar در فایرفاکس 29-کاور

آموزش برگرداندن (اضافه کردن) Addon Bar در فایرفاکس ۲۹

درود برشما همراهان گرامی. در این آموزش که با عنوان  آموزش برگرداندن (اضافه کردن) Addon Bar در فایرفاکس 29 از وب سایت آموزشی دیجیتال آرت منتشر شده است با چگونگی بازگرداندن Add on bar در فایرفاکس نسخه 29 آشنا خواهید شد.

مقدمه:

به تازگی فایرفاکس به نسخه جدید خود یعنی نسخه 29 ارتقا یافته و بسیاری از کاربران نیز نسخه مرورگر خود را به این ورژن ارتقا داده اند. انتشار این نسخه از فایرفاکس علی رغم بسیاری از مزیت ها که در این نسخه قرار داده شده و ظاهر زیباتر آن نسبت به نسخه 28، معایبی را نیز در پی داشته است. یکی از این معایب که در این آموزش مورد بررسی قرار خواهد گرفت و چگونگی باز گرداندن آن برای شما شرح داده خواهد شد، باز گرداندن نوار Addon Bar در این نسخه میباشد. پس با ما همراه باشید.

در ابتدا مرورگر فایرفاکس خود را باز کنید. حال باید به صفحه افزونه ها در وب سایت فایرفاکس بروید و افزونه (The Addon Bar (restored را از این وب سایت دانلود کنید. برای صرفه جویی در وقت شما لینک دانلود این افزونه در این آموزش برای تمامی کاربران وب سایت دیجیتال آرت قرار داده شده است و با استفاده از این لینک قادر خواهید بود تا این افزونه را دانلود کنید. برای دانلود این افزونه پس از ارجاع به صفحه آن بر روی گزینه Add to Firefox کلیک کنید تا دانلود این افزونه آغاز گردد.

دانلود افزونه (The Addon Bar (restored از وب سایت فایرفاکس

 آموزش برگرداندن (اضافه کردن) Addon Bar در فایرفاکس 29-1

حال کافیست پس از دانلود این افزونه توسط خود مرورگر فایرفاکس، آن را نصب کنید. برای نصب کافیست بر روی دکمه Install کلیک کنید.

نکته: بدلیل سادگی دانلود و نصب این افزونه از توضیحات بیشتر دراین مورد اجتناب شده است.

پس از نصب افزونه یکبار مرورگر خود را ری استارت کنید تا این افزونه بر روی مرورگر شما فعال شده و نوار Addon Bar بر روی آن نصب گردد.

 آموزش برگرداندن (اضافه کردن) Addon Bar در فایرفاکس 29-2

غیر فعال کردن افزونه Addon Bar در فایرفاکس 29

برای غیر فعال کردن این افزونه کافیست بر روی Menu Bar کلیک راست کنید و با باز شدن کادر گزینه ها، بر روی گزینه Addon Bar که در حالت فعال قرار دارد (تیک دار است) کلیک کنید تا غیر فعال شده و Addon Bar از زیر مرور گر حذف گردد.

 آموزش برگرداندن (اضافه کردن) Addon Bar در فایرفاکس 29-3

امیدوارم این آموزش کاربردی مورد پسند شما قرار گرفته باشد. تا آموزشی دیگر که باز هم از وب سایت آموزشی هنر دیجیتال در خدمت شما عزیزان خواهیم بود، بدرود و موفق باشید.

درباره عليرضا مقدم

امیدوارم از آموزش هایی که اینجانب به عنوان یکی از آموزش دهندگان گروه آموزشی هنردیجیتال برای شما دوستان عزیز منتشر کرده ام بهره لازم را ببرید. با تشکر، علیرضا مقدم

۱ دیدگاه

  1. واقعا فهمیدم که دست خوش داری این نگاه ریز بینانتو دوس داشتم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*